Wilma

Wat ben ik blij dat ik Patricia heb leren kennen! Door de vele gebeurtenissen van de laatste jaren, kreeg ik steeds vaker te maken met (mentale) problemen die mijn leven gingen beïnvloeden, waardoor ik eigenlijk van niets meer kon genieten en dagelijks angst- en paniekaanvallen had. Patricia heeft me ontzettend goed geholpen om de inzichten te krijgen die ik nodig had om mijn problemen aan te pakken. Door de inzet van verschillende tools en technieken (cognitief, energetisch en spiritueel) ben ik aan mezelf gaan werken en ben ik nu zover dat ik in een relatief korte tijd weer kan genieten van de kleine dingen. Ik ervaar weer rust en vooral dankbaarheid :-). Ik heb zoveel geleerd.

Wat ik vooral heb geleerd is dat de oplossingen in jezelf zitten en dat je eerst aan jezelf moet werken, van jezelf moet gaan houden, voordat je de problemen goed kan aanpakken. Nu blijft het de kunst om te blijven reflecteren op mezelf om niet weer in de oude patronen te vallen. Ik weet dat er altijd situaties zullen zijn die lastig zijn, maar ik weet nu ook dat het er om gaat hoe je op zo een situatie reageert en, mocht ik er echt niet uitkomen, dan kan ik altijd bij Patricia terecht.

Patricia, nogmaals bedankt voor alle inzichten die je me hebt gegeven!

Score voor Mens Wens: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja