MvL

Was heel hoopvol na alle lovende recensies, helaas is de service echt n tegenvaller! Het is niet mogelijk telefonisch contact met dit bedrijf te krijgen, ondanks dat er 2 telefoonnummers vermeld staan en de openingstijden ook redelijk zijn.
Beantwoorder adviseert een e-mail te sturen waar je direct reactie op krijgt..., niet dus! En de reactie die je dan krijgt is zo minimaal dat je vraag niet beantwoord is!!
Ergste van alles, ik had een en ander ruim van te voren besteld voor een feestje, levertijd was lang (in tegenstelling tot de recensies) en toen we het binnen kregen, één dag van te voren bleek maat 104 (welke ik had besteld) in de verpakking 140 te zijn!!!
En wederom was t bedrijf niet te bereiken....

Bereikbaarheid

Reactie Meisjesfeest.nl:

U heeft gekozen voor de standaard levering van 2 tot 5 werkdagen.
Als u woensdag besteld en het vrijdag in huis wilt hebben dan is dit wel krap gekozen.
Wij bieden ook de keuze van express-levering, waarom daar niet voor gekozen?
Gelukkig is het pakje toch op tijd aangekomen 2 dagen na plaatsen van bestelling.....
Wij hebben uw bestelling bekeken maar in de gehele bestelling staat slechts 1 item in mt 104, u doet voorkomen of de gehele bestelling in de verkeerde maat is geleverd.
Wij doen onze uiterste best om alle bestelling correct uit te voeren, doch het blijft mensenwerk.
Heel vervelend als u last minute iets besteld zodat wij het niet meer kunnen herstellen. Wij betreuren de gemaakte fout.
Door omstandigheden waren wij niet telefonisch bereikbaar de afgelopen dagen, onze voice mail vraagt dan ook of u per email contact op wil nemen zodat wij z.s.m. contact kunnen opnemen. Een reactie binnen 24 uur lijkt ons redelijk.

Score voor Meisjesfeest.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Kate mack producten