Het is de eerste keer dat ik een bestelling geplaatst heb. Bij de aflevering van de bestelling is deze niet exact op de juiste plaats terecht gekomen.

Overzichtelijke website en duidelijke foto's en info.

Mijn bestelling moest afgeleverd worden in een Bring me box en dit is niet exact gebeurd. Bij het afleveringsadres heb ik dit op deze manier ingevuld, maar dit is niet verschenen op de leveringsbon en in de mail die ik na de bestelling ontvangen heb. Ik heb daarom vlak na mijn bestelling nog een opmerking via de site verstuurd met de vermelding hieromtrent, maar daar heb ik geen antwoord op ontvangen. Ik had graag een oplossing gehad om dit op een betere manier te laten verlopen.

Reactie Meijerink Schoenen:

Goedendag,
bedankt voor het geven van uw review, dat stellen wij zeer op prijs.
U geeft aan niet te vreden te zijn met over de levering en specifiek met het juiste afleveradres op de etiket.
Ik heb uw order bekeken en zie inderdaad dat u ons op dezelfde dag van de bestelling heeft gemaild met het exacte adres. De adressering was ook helemaal juist, alleen ontbraken de woorden "Bring me box" op het etiket. Dit heeft u niet ingevuld bij de order en wij hebben deze woorden over het hoofd het gezien in uw mail. Uw naam en het juiste adres klopten namelijk wel. Daarom hebben wij uw email voor kennis aangenomen en u geen mail teruggestuurd.
Dat we deze woorden over het hoofd hebben gezien vinden we jammer en bieden wij u onze excuses voor aan.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Jessica Visser
Team webshop Meijerink Schoenen

Score voor Meijerink Schoenen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Schoenen Wolky