Joppa

Goede kwaliteit producten, vlotte levering

Tjerk

Absolute top zaak! Prachtige spullen en tegels voor echt mooie dumpprijzen. Gratis voor de deur parkeren en geweldige service van vrolijke en kundige medewerkers. Hier komen we zeker terug!

Mataw

Bedrijf bezocht. Goed ontvangen en vragen goed beantwoord.

De Boer

Ik ben onlangs bij MegaDump Wormer geweest en moet zeggen: wat een topzaak! Ze hebben echt een ruim aanbod aan sanitair, veel meer dan ik had verwacht. Het maakte niet uit of ik specifiek op zoek... Ik ben onlangs bij MegaDump Wormer geweest en moet zeggen: wat een topzaak! Ze hebben echt een ruim aanbod aan sanitair, veel meer dan ik had verwacht. Het maakte niet uit of ik specifiek op zoek was naar iets moderns of juist iets meer traditioneels, ze hadden het allemaal.

Wat mij vooral opviel, was hoe deskundig het personeel was. Ze namen echt de tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaven me advies dat precies paste bij wat ik nodig had. Het voelde niet alsof ze me zomaar iets wilden verkopen, maar echt wilden helpen de beste keuze te maken.

Ik kan MegaDump Wormer aan iedereen aanraden die op zoek is naar nieuwe sanitairproducten. Of je nu een grote verbouwing plant of gewoon iets kleins nodig hebt, je bent er aan het goede adres.

van Turenhout

Voor eerste keer iets besteld en geretourneerd al meer dan 3 weken geleden nog niets gehoord.waardeloos

Reactie Megadump Wormer:

Goedemorgen Marijke, excuses voor het ongemak. De retournering heeft langer geduurd omdat er geen retourformulier was toegevoegd. Hierdoor konden wij niet weten van wie het pakketje was.

T. van den Hoek

Vriendelijk en vakkundig gehoplen

P

Superleuk geholpen dank!

Ronald

Uitstekende service, snelle levering

Frank Tober

Uitzonderlijk adequaat in de afhandeling en leberong