Chris

Ik heb een twee jaar geleden een mooi ondiep badkamermeubel (Aqua Splash Badmeubel) bij Medadump Tiel gekocht. Dit meubel is snel geleverd. Na uitpakken bleek één van de ladefrontjes beschadigd te zijn. Na hier melding van gemaakt te hebben is hier snel een nieuw front voor geleverd waardoor ik het meubel in gebruik heb kunnen nemen.
Na twee jaar ben ik nog steeds erg tevreden over het meubel. Het meubel heeft gespoten fronten waardoor deze lang mooi blijven in een vochtige ruimte (badkamer). De lades lopen ook nog goed. Afgelopen week heeft mijn dochtertje zich bezeerd aan een scherpe aluminium rand van één van de lades. Deze rand bleek niet netjes afgewerkt te zijn. Ik heb met Megadump hier contact over gehad (snelle en vlotte communicatie dankzij Caspian) en zij vonden dit uiteraard heel vervelend. Uit coulance hebben ze kosteloos twee nieuwe frontjes voor het meubel aangeboden. Super service, ook gezien het feit dat dit buiten de garantie viel. Kortom, bij Megadump Tiel verkopen ze mooie producten, tegen een scherpe prijs in combinatie met een super service!

-Kwalitatief goede producten
-Snelle communicatie
-Top service!

Score voor Megadump Tiel: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: