Tang, C

Had een complete duofresh module besteld bij megadump voor een ogenschijnlijk te goedkope prijs. Combinatie bleek dus uiteindelijke weer niet voorradig of mogelijk te zijn. Kreeg een automatische module aangeboden. Ging akkoord met deze verandering mits de duofresh pakket nog steeds compleet wordt geleverd met voeding en kabel en al. Kreeg de automatische module + voeding en drukpaneel idd toegestuurd na 7 dagen, maar pas nadat ik men erop attendeerde dat ik mijn toilet geïnstalleerd wil hebben, maar verdomd geen kabel om de module aan te sluiten aan de voeding. Prompt een foto gemaakt van de paklijst en inhoud van de verpakking en men erop geattendeerd dat ik een kabel mis om de boel aan te sluiten. En wat kreeg ik als antwoord? Dat de automatische module geen netsnoer behoeft! Hoe wil je dat ik de voeding aansluit op de automatische module, moet dat ding in de waterreservoir bungelen ofzo? Lekker het reservoirwater gebruiken om 230V om te vormen naar 12V? Zal mijn aardlekschakelaar lekker vinden. Heb zelf maar een kabel gehaald bij de groothandel voor 20 euro, ik stuur de factuur jullie kant wel op, bespaar ik tenminste jullie nog op de vrachtkosten. Prutsers. Zoals altijd is goedkoop weer duurkoop.

Score voor Megadump Dalen: 1/5
Zou u Megadump Dalen aanbevelen? Nee