Liselotte

Bestelling geplaatst begin half maart, wel bevestigingsmail gehad. In deze mail staat niet wanneer artikelen geleverd worden. Lijkt me wel zo handig als je grote artikelen besteld. vervolgens weken lang niets gehoord. Na telefonisch contact met de winkel (waarbij je behoorlijk lang in de wacht staat) wordt er eerst gezegd dat het druk is en dat de klant dit moet begrijpen.
Na het telefoontje kon het eerste deel van de bestelling wel binnen 1 week geleverd worden. Op het tweede deel zouden we nog moeten wachten. Dat werd eind april geleverd met een nog beloofde nalevering van accessoires. Eind mei nog niets geleverd, dus weer mailen naar Megadump dalen. Een week later werden we gebeld dat het artikel al in de winkel bleek te liggen maar dat de levering ‘vergeten’ was. Deze is op de post gekomen waarbij er een sticker geplakt was op de leveringsdatum(3 april).
Een sorry aan de telefoon kon er wel af, maar de dame vond dat een accessoire laat leveren niet zo’n probleem moest zijn vergeleken met het ook al laat leveren van het inbouwreservoir.
Al met al waardeloze informatieverschaffing bij het aankoop proces, een bedrijf wat matig te bereiken is en kennelijk het logistieke proces niet op orde heeft.
Voortaan bestel ik wel bij de concurrent, waar alle goede reviews van Megadump Dalen vandaan komen is mij een raadsel.

Score voor Megadump Dalen: 1/5
Zou u Megadump Dalen aanbevelen? Nee