1919 beoordelingen

Wisse

Misleidend en discriminerend!

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Mijn ouders (85+) is zonder opgaaf van redenen betaling achteraf geweigerd. Bij navraag gaven ze aan dat hun identiteit online niet kon worden vastgesteld. Hahaha nee deze mensen zitten niet op Facebook! Zijn ze daarom onbetrouwbaar! Wat een discriminatie van ouderen. Haal die vermelding van achteraf betalen eens gauw van jullie homepage!!! Bestelling trouwens gelijk geannuleerd!

Reactie Medicomfort:

Beste mevrouw Wisse,
Het spijt ons dat uw ouders de dupe zijn geworden van een veranderende maatschappij. Er zijn helaas steeds mensen die artikelen bestellen met het voornemen om deze niet te betalen. Wij hebben in verband met een stijgend aantal negatieve ervaringen onze regels wat betreft het leveren op basis van achteraf betaling aangescherpt.
Bij elke bestelling controleert een extern bedrijf de gegevens van de klant en krijgen wij een risicoanalyse. Het is onder andere belangrijk dat de persoon die bestelt ook daadwerkelijk degene is die hij/zij op papier zegt te zijn en dat die persoon op het opgegeven adres woont. Als er twijfels zijn aangaande de identiteit en/of het adres neemt het risico van niet betaling toe en staan wij daarna machteloos aangezien er geen juridische stappen kunnen worden genomen indien identiteit en adres niet bij elkaar horen. Wij hebben daarom besloten in zo'n geval te vragen om betaling bij aflevering of om een vooruitbetaling (mensen mogen zelf kiezen).
Het proefslaapconcept blijft van kracht, mochten de matrassen niet bevallen dan storten we de betaling na afhaling van de matrassen direct terug.
Helaas worden van dit soort maatregelen soms mensen de dupe die geheel te goeder trouw zijn, zoals in het geval van uw ouders. Onze excuses hiervoor, we zoeken naar mogelijkheden om deze ongewenste effecten te voorkomen.

Score voor Medicomfort: 1/5
Zou u het product aanbevelen? Nee