W.D. van Wieringen

Hypotheek Park Telstar

Attentas

Mijn vriendin en ik hadden een starterwoning op het oog in Hoevelaken.
Na een boel speuren op het internet kwamen we bij Attentas terecht, aangezien hier de hoogste hypotheek werd verstrekt, met een aantrekkelijke rente.

Na telefonisch contact te hebben gehad met de binnendienst, kwam er binnen een week een hyptotheekadviseur (Stijn) op bezoek om ons wegwijs te maken binnen het hypotheek gebeuren. Waar we het gesprek begonnen als 'leken' eindigde we het prettige en informatieve gesprek met duidelijk meer kennis van zaken.

Stijn heeft ons gaandeweg erg goed begeleid richting de koop van het huis en uiteraard het financieren hiervan. Is tussentijds nog een keer langs geweest om meer informatie te geven aangezien mijn vriendin in de tussentijd van baan wisselde en hierdoor een aantal zaken moesten worden omgegooid en opnieuw berekend moesten worden.

Bij vragen kregen wij altijd diezelfde dag nog antwoord terug en werden wij uitgebreid geholpen.

Al met al zijn we erg blij dat we Attentas hebben gekozen als hypotheekverstrekker.
Heb zelf een collega aangeraden om zijn hypotheek te regelen via Attentas, heeft dit gedaan, en was net als wij erg tevreden.

Bedankt !

Score voor Maximalehypotheek.nu: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja