Bennie en Angelique Neelen

Wij hadden een droom en die is uitgekomen door het snelle en adequate handelen van Mark en Venessa van Attentas!!!
Wij wilden een perceel (bouwgrond) kopen om een vrijstaand huis op te bouwen. Dat schijnt een nogal ingewikkeld proces te zijn voor de banken, want na meerdere gesprekken bij verschillende banken te hebben gehad en meerdere financiële adviseurs te hebben gesproken leek ons plan onmogelijk en werd het ons meerdere malen afgeraden omdat geen adviseur of bank de juiste wegen wisten te bewandelen. Wanhopig nog eenmaal op zoek gegaan op internet naar een adviseur. De reviews gelezen van Attentas en het leek erop dat zij het onmogelijke voor elkaar kunnen krijgen en dat KLOPT! Na eerste telefoontje zat na 2 dagen Mark al bij ons thuis en wist meteen waar wij het over hadden, het zou pittig worden maar Mark geloofde erin. Volgende dag had Mark al een geldverstrekker gevonden dus na goedkeuring van ons direct aan de slag gegaan met het dossier. Fijn contact met Venessa die bijna dagelijks contact onderhoud en stap voor stap uitleg geeft over alle aan te leveren documenten en stappen die wij moesten maken. Geen vraag is haar te veel.
Op het moment dat onze ontbindende voorwaarden verliepen en de verkoper niet meer wilde verlengen heeft dit team zo hard gewerkt (zelfs vanuit huis met griep!) om dezelfde dag de bank toch zover te krijgen om dossier te beoordelen en dus eerder een finaal akkoord te kunnen geven. Dat is dus gelukt en zijn wij trotse eigenaar van een mooi stuk grond op een droomlocatie waar wij ons droomhuis gaan bouwen!
Met recht een DREAMTEAM Mark en Venessa BEDANKT!

Waar anderen stoppen als het moeilijk lijkt te worden gaat Attentas door.Zij werken net dat beetje harder waardoor het onmogelijke wel mogelijk is.

Score voor Maximalehypotheek.nu: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja