Ed van de Pas

Verwarrend! Hieronder een mail die ik heb gestuurd aan Matten-online. Leek allemaal goed te gaan echter lijkt afhankelijk van de persoon waar je mee in contact komt. Krijg bv kortingscode via Matten-online echter alleen te gebruiken bij "tapijtkeuze". Beetje lullig. Je moet ook wel doorzetten om het e.e.a. gedaan te krijgen.

Goedendag,
Dank voor het antwoord. Wil er toch iets over kwijt. Ik bestel bij matten-online een mat besteld en meteen na bestellen zag ik een luxere versie. Direct in contact gevraagd of ik de bestelling kon aanpassen. Dat leek te kunnen echter toen bleek dat de order al was gemaakt. Advies, levering weigeren (=meteen retour) waarna bedrag zou worden terug gestort en ik opnieuw kon bestellen.
Zo gezegd zo gedaan. Bij levering geweigerd en retour. Waarschijnlijk door de bestelling krijg ik via matten-online een kortingscode opgestuurd (zoals nu ook gedeeld met jullie). Het retourverzoek met bijbehorende terug storting wordt niet verwerkt en blijft even liggen. Dat blijkt als ik na enige weken contact zoek omdat het bedrag nog niet is gestort. Kan gebeuren en wordt goed opgepakt. Paar dagen later staat het bedrag op mijn rekening. Dus ga ik bestellen en denk gebruik te kunnen maken van de kortingscode. Die werkt echter niet. Bij navragen zou dit wel moeten werken en zelfs 1 jaar geldig moeten zijn. Let wel; ik communiceer steeds met "matten-online". De mails komen ook allemaal binnen vanuit dit mail adres.
Ik probeer nog eens te bestellen echter het werkt niet. Ik stuur een screenshot en krijg dan het antwoord dat de code alleen beschikbaar is voor een ander bedrijf?? Dat achter "dezelfde voordeur werkt"! Hoe ontzettend lullig om het zo te brengen.
Ik ben klaar met de "matten-online". Rest alleen nog een review te schrijven waar de tekst jullie nu van bekend is.
Succes met de zaken echter ik gun jullie een betere PR machine .

Juiste werknemer op de juiste plek

Communicatie en beloftes nakomen

Reactie Matten-Online.nl:

Hallo,
Bij de actie stond volgens mij vrij duidelijk op welke site de kortingscode geldig is.

Score voor Matten-Online.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
mat Fiat Ducato