Particulier

Slecht!
Hoe een artikel retour gestuurd dient te worden is nergens bekend.
Dit wordt op de site ook niet vermeld. Dus... zelf maar gebeld. Retourformulier zou via mail gestuurd worden. Tot drie keer toe niet doorgekomen. Drie keer terug moeten bellen.
Retour daarna wel verstuurd.
Na een aantal weken nog geen reactie. Weer zelf contact gezocht om te vragen of de retour aangekomen is en hoe het met de verwerking zit.
Klantenservice kon mij geen antwoord geven omdat het te druk zou zijn.
Ik zou dezelfde dag nog terug gebeld worden. Dit gebeurde uiteindelijk niet waarna ik wéér zelf
contact heb opgenomen.
Na het bellen werd (zoals in eerdere recensies ook aangegeven) gezegd door de klantenservice dat de retour niet gevonden was.. ter plekke aan de telefoon verzocht om toch eens goed te zoeken daar het om een flink bedrag ging.
Retour werd eindelijk gevonden.
Kortom, overal zelf achteraan moeten gaan en het bedrijf doet of de neus bloeit wat betreft retouren.
Vraag mij ook n.a.v andere recensies af of het geld terug gestort zou worden als men hier zelf niet achteraan gaat.
Massamarkt vraagt daarna wel via een mailtje of ik de ervaring met het bedrijf aan wil passen.....dan weten ze je blijkbaar wel te vinden.
Dus bij deze pas ik niets aan en laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die wil bestellen bij massamarkt.

Score voor Massamarkt: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Prikkabel