Jan de Vries Lentsch

De website heb ik niet gezien want ik kocht het product via beslist.nl dus daar kan ik geen oordeel over vormen.
DE bezorging was pas op dinsdag terwijl ik al tijdens het weeknd had besteld. Bij de grotere webshops krijg je het dan al op maandag geleverd omdat ze op zondagavond ook "order picking" doen. Het product was netjes verpakt.
Het product zelf was waardeloos. Een dispenser waar mijn zoetjes niet in pasten (was alleen voor Canderel aangegeven op de website maar niet voor het merk Steviala dat ik gebruik) en het dekseltje van de dispenser vloog bij het minste geringste er af. Ik heb uiteindelijk met wat verbouwing van het product het kunnen gebruiken maar ik denk niet dat alle klanten het technisch inzicht hebben wat daarvoor nodig was. De klantenservice reageerde wel snel en correct op mijn klacht maar toen had ik inmiddels het product al geschikt voor gebruik gemaakt. Alles bij elkaar een beoordeling van "redelijk"omdat de klantenservice goed reageerde.

De klantenservice was goed.

Reactie Massamarkt:

Beste Jan,
De bedankt voor uw review.
De levering van deze bestelling is precies volgens onze belofte. Wij geven duidelijk aan dat wij op werkdagen besteld volgende dag bezorgen. Dus wanneer u in het weekend besteld wordt dit pas dinsdag bezorgt. Dit wordt vooraf aangegeven, en is bij alle webshops een hele gebruikelijke verzendwijze. De webshops die wel op maandag leveren dat zijn de uitzonderingen. Wij hebben dus volgens onze belofte optijd geleverd.
De omschrijving bij de dispenser is inmiddels aangepast.
Zoals in aangegeven per mail had u het artikel uiteraard gratis mogen retourneren en had u uw geld terug ontvangen.
Jessica
Massamarkt

Score voor Massamarkt: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: