Willem van der laan

Ontdekt via voetbal /veronica inside
heerlijk eigenzinnig en eigenwijze schoenen te bezitten met ook nog een mooi verhaal.
waar vind je dat nog'' kwam voor het eerst in de winkel in Rotterdam en mijn oog viel meteen op de Hippe shit 013.
Ik moest mezelf in bedwang houden om hem niet direct van dat plankie te halen, als maagd in deze prachtige winkel vond ik dat een beetje heel erg over de top, met goud? voor een man als ik? nee,toch?
Uiteindelijk thuisgekomen met blauwe bloemetjes op mijn nieuwe Mascolori's waar ik erg blij mee ben en je voelt echt kwaliteit aan je voeten.
een paar weken later kwam ik op de website weer die gouden Hippe shit tegen en las het verhaal dat er achter zit en vooral de inspiratie die eraan ten grondslag ligt (Forever 27)
Ondanks het gegeven dat ik hun van 27 reeds heb gedubbeld in leeftijd blijft alles wat zij hebben achtergelaten ook op deze leeftijd inspirerend en zeker de moeite van beluisteren waard.
Uiteindelijk was het het liedje Hippe shit van Veldhuis en Kemper wat me deed besluiten om ze te bestellen en ik ben ervan overtuigt dat er een dag komt dat ik ze ga dragen al vind ik ze daar eigenlijk TE mooi voor.
U begrijpt dat ik niet voor het laatst bij Mascolori ben geweest, ik voel me al een heel klein beetje Mascalorist.
MVG W. vd Laan

Score voor Mascolori: 4.5/5