Martine Kleipoel

Zwaar teleurgesteld!! Lessen worden letterlijk door je strot heen gedrukt, gaat in een onmenselijk tempo waardoor de helft niet aankomt. Op het moment dat iemand aangeeft het niet te snappen, wordt er aangegeven dat het niveau te hoog is en dat degene in kwestie beter kan stoppen, i.p.v. hem te helpen om het wel te snappen. Rommelige lessen op moeilijk te bereiken locaties, waar je 30 euro parkeerkosten per avond mag betalen. Dikke kosten rekenen voor eten tijdens de les van bijna 400 euro, waarbij je vervolgens kan kiezen uit een mini twix of mars met een blikje Fanta. Heb mijn opleiding afgemaakt, maar ben zwaar teleurgesteld in de door hun geschetste kwaliteit . Je kan duidelijk merken dat de NCOI de boel heeft overgenomen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Geachte mevrouw Kleipoel, beste Martine,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Uw persoonlijk feedback als student is voor ons erg waardevol. We vinden het spijtig als de opleiding op een aantal punten niet naar uw verwachting is verlopen en u zwaar teleurgesteld bent. Graag komen we persoonlijk met u in contact om hetgeen u hebt ervaren te bespreken, verder te onderzoeken en samen met u te kijken naar een oplossing. De achtergelaten contactgegevens zijn in onze administratie helaas niet bekend en stelt ons niet in de gelegenheid persoonlijk contact met u op te nemen. We willen u daarom verzoeken contact met ons op te nemen via telefoonnummer 035 528 0811 of via een e-mail naar service@mvp.nl. Alvast hartelijk dank!
Markus Verbeek Praehep

Score voor Markus Verbeek Praehep: 0.5/5