Offerte
Deskundigheid
Resultaat
Advies
Communicatie

Informatieverstrekking en advies in aanloop naar afspraak waren zeer helder en duidelijk. Medewerkster dacht mee en was zeer klantvriendelijk en correct.

medewerkster van afdeling afhandeling testament was zeer behulpzaam

Het gesprek met de notaris zelf was onprettig. Hij was nogal los in de communicatie waardoor hij 'populair' overkwam. Mijn moeder vond dit niet prettig. Ook was hij wat aanmatigend

Reactie Marks Wachters notarissen:

Beste schrijver/schrijfster,
Allereerst vinden wij het fijn om te lezen dat het contact met onze collega’s als positief is ervaren.
Het is daarom dat wij het ook erg jammer vinden om te lezen dat het contact met de notaris juist als onprettig is ervaren. Onze notaris kiest er inderdaad voor om op een losse en laagdrempelig manier te communiceren, omdat dit voor de meeste van onze cliënten en relaties als prettiger wordt ervaren. Helaas blijkt nu dat jouw moeder dit juist niet prettig vond, waarvoor onze excuses.
Desalniettemin, bedanken wij jou voor deze terugkoppeling. We nemen jouw beoordeling mee in de evaluatie van onze dienstverlening om deze zo te blijven verbeteren.
Mocht je nog iets met ons willen delen over jouw ervaring ben je altijd van harte welkom om contact op te nemen met ons kantoor.
Team Marks Wachters notarissen

Score voor Marks Wachters notarissen: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee