033Energie

Marketing Guys heeft in 2017 voor ons een adwords campagne uitgevoerd. Zonder overleg hebben ze deze campagne getargeted op heel Nederland, terwijl wij een lokale dienst aanbieden. Daardoor is onze ogen een groot deel van het clickbudget nutteloos besteed. Hier wil MG achteraf niets van weten, en dat ervaren wij als onprofessioneel en teleurstellend. Ze verwijzen naar de overeenkomst die we vooraf hebben getekend. Daarin staat inderdaad niet dat de campagne lokaal moet worden getargeted, maar ook niet dat de campagne landelijk moet worden gevoerd. Bullshit argument dus. Verder is het hun woord tegen het onze. Oftewel, ze ontkennen onze ervaring en ook het oordeel van een andere online marketeer.

De eigen sales; informatie-overdracht (workshop).

Aftersales

Reactie Marketing Guys:

Beste Bernard, deze review heb je geschreven na een intensieve mail correspondentie waarin wij hebben aangegeven waarom de campagne is opgezet met een landelijke targeting. Zo was er sprake van een retargeting campagne en richtten we ons op bewoners van Amersfoort die vaak buiten Amersfoort werken. Het is derhalve logisch dat de campagne niet enkel op Amersfoort gericht staat. Hiermee kun je het oneens zijn en dat vinden we jammer. Het is echter weldegelijk een campagne die goed is opgezet en voldoet aan de afspraken die gemaakt zijn.

Score voor Marketing Guys: 2/5
Zou je Marketing Guys aanbevelen? Nee