Hups

Jan en Anneke van Der Horn Winsum

Het is alweer een paar maanden geleden dat ik contact opnam met de Mantelaar en u mij rustig door de procedure loodste om teneinde een mantelzorg ondersteuning te kunnen krijgen voor en aantal dagen/nachten.
Heel hartelijk bedankt voor de wijze hoe u dat deed….want u had te maken met een vrouw die angstig was om een zorgbehoevend man even uithanden te geven-al was het zo nodig om dat even te doen - omdat ik voelde dat er hier iets mis zou gaan omdat ,,het me werkelijk te veel werd,,
….Maar wat is het allemaal goed gegaan-Femke die op een rustige wijze -mijn taken overnam-
En wat hebben wij het getroffen met Femke! Een lieverd! dat merkten we al met de kennismaking- en zelf mijn man werd er al gerust op na die kennismaking….
Femke heeft mijn man op een rustige wijze door -en het ritme van de dag aangehouden (zoals wij gewend waren)alles geleidt - en dat heeft mijn man als ,,zo goed ervaren,, en hem de volgende uitspraak doen zeggen,,Anneke dit kun je wel es weer doen(onvoorstelbaar!!!!)
Toen ik de eerste dag s,avonds belde naar huis-klonk de stem van mijn man zo ontspannend-en mede daardoor heb ik ook even de rust kunnen nemen die ik zo nodig had.
Dank u wel voor ,,alles..
Een hartelijke groet van 2 dankbare mensen-Jan en Anneke van Der Horn Winsum

Score voor Mantelaar: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja