Vroeger beter dan laatste bestelling

Reactie ManandShaving.nl:

Beste,
Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Echter vinden we het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Graag zetten we deze situatie over naar de mail om je beter van dienst te kunnen zijn. Zou je ons een e-mail willen sturen naar het volgende e-mailadres: info@manandshaving.nl? Vermeld in de e-mail richting ons graag ook waarom je ontevreden bent over onze dienstverlening met extra informatie als: Welk product had je willen bestellen? Van welke aanbieding wilde je gebruik maken?
Vanuit ons het begrip dat het niet altijd leuk is als er onvoldoende voorraad is. Dagelijks houden we onze voorraden in de gaten en voeren we bij onze leveranciers bestellingen door. Omdat we met import vanuit het buitenland te maken hebben, kan het soms enige tijd duren tot een betreffend product bij ons binnenkomt. De optie om gebruik te maken van onze aanbiedingen blijft dan wel ten alle tijden open staan. Wel vermelden wij er alvast duidelijk bij, dat het wat langer kan duren als gewend. Zodra het door jou bestelde product door onze leverancier geleverd word, sturen wij dit direct door naar jou als klant.
Wij staan je graag te woord en doen ons uiterste best om tot een oplossing te komen.
Alvast vriendelijk bedankt en we zien jouw e-mail graag tegemoet.
Mitchel Molsberger

Score voor ManandShaving.nl: 2.5/5