Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Jolien

Fijn, goed!

Fijn dat er een persoonlijk contact mogelijk is bij (ontwerp) vragen!

Paul

Zeer tevreden

Product voldoet aan verwachting: zeer snelle levering, mooie kaarten

Charlotte

Goede ervaring

ludou

Super fijn programma om de kaartjes te maken.

Shirley

Zeer positief. Bij een kleine aanpassing of iets dergelijks snel contact te krijgen via mail of telefonisch en wordt snel aangepast in je ontwerp of het een en ander toegevoegd.

Gideon

Heel fijn dat we een proefdruk konden bestellen van onze trouwkaart. We kregen een pakketje met de kaart, maar ook goede aanvullende informatie en een persoonlijk berichtje.

Snelle levering en persoonlijke touch

Reactie Made for Moments:

Beste Gideon,
Bedankt dat je jouw ervaring deelt. Fijn te vernemen dat de jullie het persoonlijk bericht konden waarderen.
Weet dat we ook in de toekomst graag voor jullie...
Beste Gideon,
Weet dat we ook in de toekomst graag voor jullie klaarstaan.
Sofieke
Made for Moments

Yvonne

Heel prettig, snelle reacties

Klantvriendelijk, snel, professioneel

Ilayda

Super tevreden met ontvangen spullen

Goede prijs/ kwaliteit. Snelle levering. Product voldoet aan verwachting.

Chermaine

Het proefkaartje was super maar er was een drukfout bij het uiteindelijke ontwerp. Dit is meteen super opgelost door het team! We kregen binnen een paar tellen al een mail terug waarin werd... Het proefkaartje was super maar er was een drukfout bij het uiteindelijke ontwerp. Dit is meteen super opgelost door het team! We kregen binnen een paar tellen al een mail terug waarin werd aangegeven dat we de kaartjes opnieuw zouden ontvangen. Erg blij met het eindresultaat en de goede service!

Andy

Zeer makkelijk om een bestaand ontwerp van jullie aan te passen naar de noden van de klant.