Sonja van der Gronden

Geen lichte gebruikerssporen zoals beschreven stond, maar eerder flinke gebruikerssporen. Daarnaast was die geeneens schoongemaakt. Ook zit er een beschadiging op het lcd scherm. Ook de draagband is gewoon helemaal vies doe had wel even gewassen mogen worden. Kreeg er een gratis stofzuiger bij maar had liever een geheugenkaart erbij gekregen. Of een simpele lens aangezien de camera helemaal kaal is.

Reactie MACCA yellow:

Goedemiddag,
Vervelend te horen dat u niet tevreden bent met het artikel. Wij hebben geprobeerd contact met u te krijgen om te kijken of wij de ontevredenheid bij u kunnen wegnemen door u een aantal oplossingen aan te bieden. Tot op heden heeft u hier niet op gereageerd. U heeft de mogelijkheid gekregen om het artikel te retourneren en het volledige bedrag terug te krijgen. Wij hebben u aangeboden om gratis accessoires te ontvangen. Ook is er de mogelijkheid om een ander exemplaar te krijgen. U geeft aan zeer ontevreden te zijn met het artikel maar u heeft geen gebruik gemaakt van de bovenstaande oplossingen. U heeft überhaupt geen contact met ons opgenomen voor het zoeken naar een oplossing. Wij willen u nog steeds één van de bovenstaande oplossingen aanbieden of misschien heeft u zelf nog een oplossing waar u tevreden mee kunt zijn. Wij horen het graag. Horen wij niets van u dan gaan we ervan uit dat het artikel toch wel aan de verwachting voldoet. Groet, MACCA yellow

Score voor MACCA yellow: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee