C. Wijnbelt

Bedrijf prima. Maar levering GLS ZEER SLECHT. Bestelling op zaterdag gedaan. Track en trace bleef op verzending staan.Al zou het pakketje dinsdag bezorgd worden. Heel de morgen gewacht daarna jullie gebeld. Collega belde later terug. Door vertraging zou pakketje woensdag geleverd worden.track en trace bleef op 8.01 staan. Weer gebeld..teruggebeld pakketje zou tussen 12.30/15.00 geleverd worden. 15.20 weer gebeld.. eindelijk pakketje ontvangen. Zou ter compensatie een tegiedbon krijgen via mail maar tot op heden niets gekregen!!!

Reactie Maakmijnkindblij:

Beste klant,
Wij blijven afhankelijk van de verschillende pakketdiensten en soms gaat er tijdens het sorteerproces wel eens wat mis. Dit is dan ook de reden waarom wij duidelijk op onze website vermelden levertijd 1-2 werkdagen. 98% van alle zending komt de volgende werkdag aan. 100% zekerheid is alleen mogelijk met de extra verzendoptie ''express levering volgende werkdag''. Dit kost slechts €2,00 extra.
Uw zending is maandag verzonden en woensdag geleverd en dat is binnen het tijdsbestek vermeld op de website. Voor het ongemak heeft u via de email wel degelijk de cadeaubon ontvangen voor het ongemak. (evt map Spam ongewenste email).
U kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice 053 4308474.
Webcare Maakmijnkindblij.nl

Score voor Maakmijnkindblij: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee