Mw. van Drimmelen

Op 27 juni is er bij ons voor ruim €4000 aan luxaflex jaloezieën en 1 hordeur geleverd en door de dealer geïnstalleerd. Gezien de grootte van 1 van de ramen, op aanraden van dealer, een jaloezie met motor gekozen. Prima, zou je denken. De grote jaloezie met motor deed het helaas niet dus monteur met luxaflex gebeld. Een klein uurtje zitten stoeien en toen werd besloten dat het aan de motor lag. Een afspraak met luxaflex zelf zou volgen. Week later wordt ik door ze gebeld na 17 uur voor een afspraak, helaas mis ik deze dus de volgende dag terug gebeld. Eerst mogelijke afspraak is op 25 november, dus vier weken (!!) nadat mijn spiksplinternieuwe, nooit gebruikte jaloezie is geplaatst. Ik begrijp dat het druk is maar dat ik eerst bijna een week moet wachten op een telefoontje en daarna nog ruim 3 weken moet wachten op een bezoek, is toch te gek. Die aardige dames op de klantenservice kunnen er niets aan doen dat ze teveel werk hebben om bol te kunnen werken en daardoor over moeten werken. De monteurs kunnen hier ook niets aan doen maar kom op, als het zo druk is dat mensen 4 weken moeten wachten op een beetje service, is het handig om wat meer mensen aan te nemen, toch?
Hoop dat de monteur die bij mij komt in elk geval een motor bij zich heeft, wie weet hoe lang het anders nog gaat duren.
Bedrijf aanbevelen? Voor het vriendelijke personeel wel maar voor de wachttijden, nee. Ik wacht even af hoe deze klacht opgepakt wordt.

Toevoeging van 11-11-2020 Inmiddels heeft luxaflex contact opgenomen en is de datum van bezoek naar een eerdere datum, 20 november, verschoven. Erg aardige man aan de lijn, prima geholpen. Nu nog afwachten of het defect verholpen wordt maar ik mag aannemen van wel. In elk geval werd mijn klacht serieus genomen, wat ik erg fijn vind. Prima personeel overigens! Tot 20 november!

Score voor Luxaflex Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Jaloezieën met en zonder motor. Hordeur.