Remco Crama

Schokkend.
Wij hebben 4 silhouetten gekocht via Decorette Hoorn. Om een lang verhaal kort te houden. In totaal hebben ze 10 Silhouetten geleverd omdat ze steeds niet goed waren. In totaal 6 bezoeken gehad en nu hangt alles redelijk naar wens.
Ons advies, koop dit product absoluut NIET. Het is gewoon nog niet goed uitbedacht. Montage moet door een professional gedaan worden en alles moet goed waterpas gehangen worden. Omdat geen kozijn of plafond waterpas is is dit een heel precies klusje. Ook na mijn beklag gedaan te hebben over de gang van zaken is de enige reactie, het is uiteindelijk toch opgelost! Als je €135 montage kosten rekent en ik moet 5 maal extra thuis blijven dan lijkt het me niet meer dan normaal dat ik NIET de volle prijs ga betalen. Ook van Luxaflex totaal geen schriftelijke reactie, alleen van Decorette Hoorn die vinden dat Luxaflex het heeft opgelost. Nou, na 6 bezoeken en een half jaar later (excuus uiteraard corona) vind ik niet dat je het netjes hebt opgelost.

Dus pas op.

Reactie Luxaflex Nederland:

Hallo Remco, bedankt voor je review. We zullen contact met u opnemen om u proberen te helpen. ^CO

Score voor Luxaflex Nederland: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Silhouetten