Wilma Deurloo

Na ruim 30 jaar wonen op een bovenhuis in Amsterdam, waar we nooit gordijnen hadden gehad omdat we geen last hadden van inkijk, vonden we drie jaar geleden een vrijstaande woning middenin een dorp in Friesland. De gordijnen die de eigenaren achterlieten waren niet onze smaak, maar het was wel handig om ze te laten hangen tot we wisten wat voor gordijnen wij mooi zouden vinden. Omdat wij nog wel enige aanpassingen wilden in ons huis, leek het ons handig de aanschaf van gordijnen uit te stellen tot na een verbouwing. Toen die achter de rug was, konden we eindelijk op zoek naar raambedekking die bij ons en ons huis zou passen. Wij hebben gekozen voor plissé luxaflex 20 mm met topdown - bottom up in een kleur die past bij de Italiaanse vloertegels en bij de inrichting van ons huis. Vanaf het moment dat de raambedekking is bevestigd, voelt het huis helemaal áf. Wij zijn heel blij dat we hebben gewacht met het kiezen van gordijnen, gordijnen maken het geheel áf. Wij hebben hiermee ons droomhuis gerealiseerd, wij gaan hier nooit meer weg!

Score voor Luxaflex Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Luxaflex plissé 20 mm, topdown - bottom up