Zeer klantonvriendelijk. Je kan op geen enkele manier contact opnemen met Luxaflex zelf.
Wij hebben voor 5 ramen van 2,60 hoog en een schuifpui van 6 x 2,60 zonnewering nodig en willen aan de onderkant gesloten cassettes ( onderlat van het doek sluit de cassette af)
Wij zijn al bij diverse dealers geweest.
1) De productkennis is werkelijk beschamend.
2) De productuitstalling is nagenoeg uitsluitend op de doek styling / keuze gericht en de cassette hangt er maar een beetje bij.
3) tot nu toe is er niet één dealer geweest die mij de een voorbeeld van een gesloten cassette van luxaflex kon tonen.
4) de brochures in de winkels tonen de onderkant van de cassette niet duidelijk genoeg
5) de vraag of de elektrisch bediende silhouette ook 2 kanten op opgerold kan worden ( net zoals de sheerlight van Zonnelux) kan niemand met zekerheid beantwoorden. Nu rolt silhouette zo op dat de onderkant van de bak openblijft. Bij zonnelux kan je ook de andere kant oprollen zodat de onderlat de bak afsluit.
6) luxaflex heeft een nieuwe lijn cassettes. Van de 5 dealers die wij bezocht hebben is er niet een die je de nieuwe cassettelijn kan tonen.

Uit het bovenstaande komen 3 vragen die ik de fabrikant wilde stellen.

Maar die hheft een klantenservice zonder telefoonnummer, zonder e-mailadres, zonder contactformulier.

Conclusie: dan maar geen Luxaflex. Dat vindt u kennelijk vast niet erg

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedemorgen,
Wat vervelend dat u zo'n ervaring heeft gehad. We zullen met u contact opnemen. Als u zelf contact op wil nemen kan dat via deze link: https://www.luxaflex.nl/over-ons/contact/. Daar vind u ons telefoonnummer, e-mailadres en contactformulier. Fijne dag verder ^CO

Score voor Luxaflex Nederland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geen. Niet mogelijk een duidelijk live beeld van d...