Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Saskia Cameron

Bij een grote woonwinkel hadden we de Zuiver Summer bank gezien. Daar was de bank in de aanbieding maar eigenlijk nog net iets boven budget. na een googlen kwam in op de site van LUMZ. Daar was de bank nog beter in de aanbieding. Bestellen via de website kon maar meteen grote aankoop ga ik toch liever naar een winkel. De winkel zat niet al te ver weg in Houten dus we zijn er direct naar toe gereden en nog even proef gezeten. Vriendelijk personeel, bestelling snel in orde gemaakt. Iets slag om de arm voor de bezorgdatum aangezien een bank 2 personen van de vervoerder vereist dus dan lukt het niet altijd de volgende werkdag. Zaterdag in de winkel besteld, maandagavond gebeld door de vervoerder voor een bezorgafspraak op woensdag. Vriendelijke bezorgers, helemaal top. Ik zou hier zeker weer bestellen, in de winkel of online.

zowel online als een fysieke winkel. vriendelijke personeel en goede bezorgservice. competitieve prijzen.

op de site stond bij de bank "volgende dag geleverd" maar dat kan niet gegarandeerd worden. Er is heel snel geleverd maar de belofte is iets misleidend. In de winkel ben ik hier wel goed over geinformeerd.

Reactie Lumz.nl:

Beste Saskia,
Hartelijk dank voor uw review!
Fijn om te horen dat u uw gewenste bank voor een scherpe prijs bij ons heeft gevonden. We wensen u heel veel zitplezier! :-)
Team LUMZ

Score voor Lumz.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Zuiver Summer bank 3-zits in antraciet