Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Kayleigh

De salontafel die ik heb besteld, Lavis Otar, is prachtig en zoals beschreven uniek in hoe het voor je uitpakt.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat de afgebeelde salontafel wel heel mooi is uitgepakt :)
Al met al een “lifetime” meubel dat robuust en vol karakter zit en levenslang mee zal gaan in tegenstelling tot de wegwerpmeubelen die al uit elkaar vallen als je er naar kijkt die je maar al te vaak ziet en maar heel tijdelijk kunt gebruiken.

Prachtig assortiment in mijn favoriete Lavis Otar serie.
De afbeelding van het product is wel erg mooi uitgevallen dat moet gezegd.
Maar ieder meubel is uniek en dat maakt het zo geweldig.

Niet 5 maar 3 sterren omdat de leverancier erg tegenvalt.
Hij kwam in zijn eentje en dat terwijl wij een brede toegankelijke trap hebben werd hulp bij het dragen verwacht onder dreiging het meubel gewoon beneden te laten staan.
Ik heb een hernia en gelukkig was mijn man die wel erg ziek is ook thuis en die heeft moeten helpem dragen.
Op de website staat duidelijk dat het meubel tot in huis geleverd wordt.

Ik kan deze website dan ook niet aanraden aan ouderen of zieken zo lang ze met deze leverancier werken want die kunnen bedrogen uitkomen: meubelen zijn nou eenmaal loodzwaar.

Reactie Lumz.nl:

Beste Kayleigh,
Bedankt voor uw review.
Fijn dat de salontafel goed bevalt!
Vervelend dat u niet tevreden bent over de levering. Wij leveren altijd binnen op de begane grond of op verdieping als er een lift aanwezig is. Uit de review blijkt dat er een trap is. Helaas is het voor de chauffeur dan niet mogelijk het meubel alleen naar boven te tillen.
Als wij dit van te voren hadden geweten, dan hadden we iets voor u kunnen regelen, zodat u niet had hoeven helpen.
Wij hopen u in ieder geval in de toekomst weer als klant te mogen ontvangen/
Met hartelijke groet,
Team LUMZ

Score voor Lumz.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Salontafel