Luckz

Amy

De geboortekaartjes van onze zoon hebben wij hier gekocht. In eerste instantie ontevreden over de service van dit bedrijf. Na een zware bevalling en zwangerschap een foutje gemaakt in het adres op het kaartje. Omdat de kaartjes in het weekend besteld waren en op de website staat dat je pas maandag telefonisch contact kop kon nemen maar even afgewacht. Uiteindelijk toch een dag later op zondag een mail gestuurd met betrekking tot de fout en of dit veranderd kon worden. Dit kon dus in eerste instantie niet en mochten wij dus met iets wat korting onze kaarten opnieuw bestellen (wat ik best erg vind aangezien je een groot aantal kaarten besteld voor €3 per stuk). Op de website staat dus wel aangegeven dat je 14 dagen bedenktijd hebt en een herroepingsrecht. De volgende dag toch nog een keer gebeld. Keurig en netjes opgelost door de mevrouw die ik aan de telefoon heb gesproken. Een fout maken kan gebeuren en er werd erg empatisch met mij omgegaan. De fout is hersteld en de kaartjes hebben we alsnog keurig netjes zonder fout mogen ontvangen. De kaartjes zien er super mooi uit en we kunnen niet wachten om ze rond te gaan brengen. Een bedankje voor de mevrouw die wij aan de telefoon hebben gesproken!

Mooie kwaliteit kaarten.

In eerste instantie nadenken als iemand geboortekaartjes besteld. Iemand kan erg gekwetst worden en heeft net een paar zware uren achter de rug. Het kan ook erg zwaar vallen als je dan in eerste instantie zo een antwoord terug krijgt. Laat iemand dan maandag even terug bellen en los het dan op als een leidinggevende aanwezig is.

Reactie Luckz:

Beste Amy,
Bedankt voor je waardevolle review en fijn dat we het uiteindelijk naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.
Een eventuele tip voor een volgende bestelling. Om typfouten te voorkomen raden wij altijd aan eerst proefdruk voor € 1,- te bestellen. Met een proefdruk kun je direct de papiersoort, de kleurechtheid, kwaliteit en afwerking te ontdekken en alles op de kaart goed controleren.
We nemen je feedback en tip mee in onze volgende evaluatie.
Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij zijn tot 21:00 bereikbaar.
Team Luckz

Score voor Luckz: 4/5