Luckz

Michelle

Hoge verwachting helaas niet waargemaakt

Snel geleverd

Kwaliteit van de afgedrukte foto liet echt te wensen over, met klantenservice niet tot een tevreden oplossing gekomen. Duur tov andere aanbieders.

Reactie Luckz:

Beste Michelle,
Wat vervelend om te horen dat uw foto slecht is uitgevallen op de kaart. Helaas was de door u geüploade foto van een hele lage kwaliteit. Daar kunnen wij helaas niets aan doen.
We bieden altijd de mogelijkheid om eerst een proefdruk te bestellen voor 1,-. Zodat u ook op papier de kwaliteit van de foto goed kunt beoordelen. Daarbij ontvangt u tevens een setje met papiermonsters en kleuren enveloppen. Ook hebben we een kortingscode van 40% aangeboden voor de herdruk.
Waar u ook in de toekomst een kaartje besteld... let op dat de foto die u upload van een goede hoge kwaliteit is. Anders wordt u onverhoopt ergens anders ook teleurgesteld.
In onze veelgestelde vragen hebben wij diverse ontwerp tips staan, die mogelijk voor de toekomst kunnen helpen.
Welk formaat foto moet ik uploaden?
Als je een foto op je kaart wil plaatsen adviseren wij een een hoge resolutie foto van 300 dpi in RGB kleuren. Het is ook mogelijk om in de editor de foto bij te snijden en te verplaatsen. Twijfel je aan de kwaliteit van de foto? Bewaar jouw ontwerp in je eigen collectie. Neem contact met ons op en geef aan om welke kaart het gaat. We kijken graag even mee.
Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij zijn tot 21:00 bereikbaar.
Team Luckz

Score voor Luckz: 1.5/5