Luckz

Ik bestel zakelijk. Vooraf heb ik in jullie voorwaarden gezien dat er ook een factuur kon worden verstuurd. Dit heb ik aan mijn manager gemeld. Akkoord gekregen, waarna ontwerp gemaakt en besteld. Echter puntje bij paaltje bleek het niet mogelijk een factuur te sturen. Hierdoor moest ik omslachtig eerst uit eigen zak betalen en daarna declareren. Dit is niet heel klantvriendelijk en staat ook niet duidelijk in jullie voorwaarden.

zie boven. Op factuur leveren of voorwaarden aanpassen, waarbij de eerste mogelijkheid de voorkeur heeft.

Reactie Luckz:

Beste klant,
We vinden het erg jammer dat uw ervaring niet zo is verlopen als verwacht.
Een factuur kan na een bestelling via het account worden gedownload. Als u bij bestellingen kijkt dan staat er een pdf icoon waarmee de factuur gedownload kan worden. Daarnaast wordt in onze veelgestelde vragen aangegeven dat indien een factuur gewenst is deze ook opgevraagd kan worden via onze klantenservice.
Wij hebben helaas geen aanvraag voor een factuur ontvangen via de klantenservice, zodoende konden wij u niet helpen. Mocht u alsnog vragen hebben neem gerust contact op met onze klantenservice.
Vriendelijke groet,
Erwin - Luckz