2096 beoordelingen

Manola Sint Jago

Een aantal weken geleden zou er een pakket op mijn adres bezorgd worden door PostNL. met als inhoud een detail bril en een taststok, die ik had besteld in de webwinkel van LowVision. Zelf ben ik slechtziend en had dus deze spullen nodig.

PostNL beweert dat het pakket op mijn adres is bezorgd op donderdag 11 oktober om 13.30 uur. Dit is dus onzin, want rond die tijd was ik met mijn ambulante begeleidster onderweg naar mijn dag activiteit daar heb ik het bewijs van.

Gelijk heb ik gebeld met LowVision en dit probleem voorgelegd. LowVision vroeg gelijk een onderzoek aan bij PostNL en binnen een week kwam PostNL met een standaard antwoord. Het pakket is echt op mijn adres bezorgd. Dit jaar zijn er in totaal 10 pakketten van mij zoekgeraakt en nooit meer boven water gekomen.

Maar gelukkig staat bij LowVision de klant centraal en zij hebben besloten mij gelijk een nieuw pakket op te sturen. Deze keer heb ik gevraagd of ik mijn pakket bij een medisch centrum kon ophalen, want op mijn adres vertrouw ik PostNL niet meer. Gelukkig mocht dat van LowVision en inmiddels geniet ik met volle teugen van mijn detail bril en mijn taststok. Ik kan weer breien, tekenen en schilderen. LowVision had dit echt niet hoeven doen. Ze hadden net als PostNL de andere kant op kunnen kijken. Maar bij LowVision staat de klant centraal. Bij LowVision is de klant koning. Ze zijn pas tevreden als de klant tevreden is en zo ga je met klanten om. Daar zou PostNL een voorbeeld aan kunnen nemen, want je kan je klant niet in de kou laten staan en al helemaal niet als iemand bijna blind is.

Ik ben zeer tevreden klant LowVision krijgt van mij een 10!!! Bedankt LowVision uit de grond van mijn hart.

Score voor Low Vision Shop: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: