Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.
Goed (8/10)

Beoordeling

Lovz.nl 1 beoordeling
Kathy de Bruin
Kathy de Bruin

Snelle levering en vooral makkelijk bestellen. De ontwerpen zijn erg mooi en dat kregen wij ook terug na de verzending van onze kaartjes. Mocht er nog een kleine komen, dan bestel ik hier zeker weer de geboortekaartjes.

Duidelijkheid op de site en een persoonlijk kaartje na de geboorte van onze dochter. Erg leuk!

Score voor Lovz.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:23
Geboortekaartjes

Snelle levering en vooral makkelijk bestellen. de ontwerpen zijn erg mooi en dat kregen wij ook terug na de verzending van onze kaartjes. mocht er nog een kleine komen, dan bestel ik hier zeker weer de geboortekaartjes.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21