Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.
Goed (8/10)
N.v.t.

Beoordeling

Lovz.nl 1 beoordeling
Thijs&Jeanette
Zeer goed (9/10)
Thijs&Jeanette

Hele goede ervaringen met LOVZ! Wij hebben onze trouwkaarten hier besteld en zijn er erg blij mee. Leuke kaart voor een goede prijs. Bij vragen kregen wij een zeer snelle reactie en veranderingen die ons niet lukten werden snel opgelost.

Snelle reactie en erg hulpvaardig.

Bij het openen van een opgeslagen kaart kon ik niet de titel zien van de geopende kaart, waardoor ik soms twijfelde of ik wel de goede had geopend. Bij het maken van de kaart had het handig geweest als we de kaart wat meer konden vergroten . Het was soms lastig leesbaar.

Score voor Lovz.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:38
Trouwkaarten

Hele goede ervaringen met lovz! wij hebben onze trouwkaarten hier besteld en zijn er erg blij mee. leuke kaart voor een goede prijs. bij vragen kregen wij een zeer snelle reactie en veranderingen die ons niet lukten werden snel opgelost.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21