Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.
Zeer goed (9/10)
Prima (7/10)

Beoordeling

Lovz.nl 1 beoordeling
Daphne Hageman
Daphne Hageman

Hele fijne site, je kan je kaartjes aanpassen zoals jij dat wilt. Proefdruk bestellen en echt een hele snelle en fijne service.
Wat wij ook leuk vonden is dat na het bestellen van de geboortekaartjes wij ook een felicitatie kaartje kregen voor de geboorte van onze dochter! Erg attent!

Score voor Lovz.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:31
Geboortekaartjes

Hele fijne site, je kan je kaartjes aanpassen zoals jij dat wilt. proefdruk bestellen en echt een hele snelle en fijne service. .
wat wij ook leuk vonden is dat na het bestellen van de geboortekaartjes wij ook een felicitatie kaartje kregen voor de geboorte van onze dochter! erg attent!.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21