Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.

Beoordeling

Lovz.nl 1 beoordeling
Leonie Koops
Leonie Koops

Wat een leuke ontwerpen en alles in een handomdraai aan te passen en te perfectioneren. Na het uploaden van ons eindontwerp werden we nog persoonlijk benaderd. Een kleine tip om de kaart nog mooier te maken. Nog niet eerder meegemaakt!

Een site om nog een keer een bestelling te doen.

persoonlijk contact, tips om nog mooier ontwerp te maken.

We bestelden 2x 25 kaartjes. beide pakketten werden snel geleverd, maar in een twee aparte grote dozen. Dat had ook in een klein doosje of enveloppe gepast.

Score voor Lovz.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:42
2x kaartje uitnodiging

Wat een leuke ontwerpen en alles in een handomdraai aan te passen en te perfectioneren. na het uploaden van ons eindontwerp werden we nog persoonlijk benaderd. een kleine tip om de kaart nog mooier te maken. nog niet eerder meegemaakt!.
een site om nog een keer een bestelling te doen.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21