Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.
Goed (8/10)
N.v.t.

Beoordeling

Lovz.nl 1 beoordeling
Gijsen
Gijsen

Goede ervaring, precies wat ik zou verwachten werd geleverd. Alle papiersoorten en envelopkleuren bij de proefafdruk. Zeer netjes verzorgd.

Duidelijke site. Mooie ontwerpen. Snelle service. Alles zag er netjes verzorgt uit!

Bij het bestellen van de proefafdruk als tip meegeven om direct een account aan te maken om het ontwerp op te slaan.
Ik was tevreden over de proefafdruk maar had deze niet opgeslagen in mijn account, dus moest ik hem opnieuw namaken.

Score voor Lovz.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:30
Trouwkaarten

Goede ervaring, precies wat ik zou verwachten werd geleverd. alle papiersoorten en envelopkleuren bij de proefafdruk. zeer netjes verzorgd.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21