Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.

Beoordeling

Lovz.nl 1 beoordeling
Jeroen & Marielle
Jeroen & Marielle

Super tevreden over Lovz.nl, wij hebben onze trouwkaart en verhuiskaart bij hen besteld.
Naast de prachtige collectie kaarten met volop keuze, hebben wij ook zelf onze eigen creativiteit los kunnen laten.
De resultaten zijn echt prachtig geworden.

Wij hebben twee keer gebruik gemaakt van een voorbeeld kaart, dat heeft ons echt geholpen om de definitieve kaart samen te stellen. Na de bestelling wordt je netjes en goed op de hoogte gehouden van de levering. De kaarten zijn zorgvuldig verpakt, bijna een kadootje om open te maken.

Wat wij echt ontzettend attent vonden, was de felicitatiekaart die wij ontvingen voor onze bruiloft. Nog erg bedankt!

- zeer uitgebreide collectie
- makkelijk een eigen account aan te maken
- je kunt zelf plaatjes uploaden om te gebruiken in je kaarten
- er worden verschillende soorten opmaak aangeboden
- mogelijkheid tot bestellen van voorbeeldkaart (ook met regelmaat gratis)
- snelle levering

Kunnen wij niet bedenken, zijn echt tevreden!

Score voor Lovz.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:35
verhuiskaart en trouwkaart

Super tevreden over lovz.nl, wij hebben onze trouwkaart en verhuiskaart bij hen besteld. .
naast de prachtige collectie kaarten met volop keuze, hebben wij ook zelf onze eigen creativiteit los kunnen laten. .
de resultaten zijn echt prachtig geworden. .
wij hebben twee keer gebruik gemaakt van een voorbeeld kaart, dat heeft ons echt geholpen om de definitieve kaart samen te stellen. na de bestelling wordt je netjes en goed op de hoogte gehouden van de levering. de kaarten zijn zorgvuldig verpakt, bijna een kadootje om open te maken. .
wat wij echt ontzettend attent vonden, was de felicitatiekaart die wij ontvingen voor onze bruiloft. nog erg bedankt!.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21