Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.

Beoordeling

Lovz.nl 1 beoordeling
Dekkers
Zeer goed (9/10)
Dekkers

Zeer goede service! Klantvriendelijk en mooi assortiment. Makkelijk zelf aan te passen.

Bij de eerste proefdruk bestelling ontvingen we diverse kleuren van enveloppen en de verschillende soorten papier.
Het persoonlijke felicitatiekaartje na de geboorte van onze zoon vonden wij ontzettend leuk!

We hebben 1 proefdruk gratis mogen bestellen. Zou leuk zijn om er twee gratis te kunnen bestellen ( jongen/meisje)

Score voor Lovz.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:35
Geboortekaartje

Zeer goede service! klantvriendelijk en mooi assortiment. makkelijk zelf aan te passen.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21