Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.
Zeer goed (9/10)
Goed (8/10)
Goed (8/10)

Beoordeling

Lovz.nl 1 beoordeling
Nienke
Zeer goed (9/10)
Nienke

Leuke website, leuke ideeën en goede voorbeeldkaarten. Wij bestelden meerdere soorten kaarten, soms sloeg de website ze niet goed op of overschreef een andere kaart, zodat je de kaart weer opnieuw moest doen. Wellicht dat het aan ons lag, maar het is ons wel meerdere keren overkomen. Neemt niet weg dat de service perfect is, geen wachttijden aan de telefoon en supersnelle levering. Ook netjes verpakt en mooi papier. De kaart vonden we in het echt nog mooier!

Mooi papier, snelle service en snelle levering. Leuke ideeën en leuke voorbeeld kaarten.
Je kunt je kaart helemaal maken zoals je zelf wilt, heel gaaf. Website werkt ook snel.

Soms werd een kaart overschreven tijdens het opslaan, zodat je hem weer opnieuw moest doen.

Score voor Lovz.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:26
Trouwkaarten

Leuke website, leuke ideeën en goede voorbeeldkaarten. wij bestelden meerdere soorten kaarten, soms sloeg de website ze niet goed op of overschreef een andere kaart, zodat je de kaart weer opnieuw moest doen. wellicht dat het aan ons lag, maar het is ons wel meerdere keren overkomen. neemt niet weg dat de service perfect is, geen wachttijden aan de telefoon en supersnelle levering. ook netjes verpakt en mooi papier. de kaart vonden we in het echt nog mooier!.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21