Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.

Beoordeling

Lovz.nl 1 beoordeling
Nienke Meijering
Nienke Meijering

Wij zijn erg blij met onze trouwkaarten! Er is heel veel keuze, en kan je daar nog niet uit kiezen dan kan je altijd nog een blanco kaart pakken en je eigen ontwerp maken. Dat hebben wij ook gedaan. Super fijn dat je eerst voor bijna niks je proefdruk kan bestellen!En dat je daarbij alle soorten papier en enveloppen bij krijgt. En achteraf nog een heel lief persoonlijk kaartje van het team zelf gekregen! Wij zijn erg tevreden!

Het is fijn dat het zo makkelijk is om je kaart te maken! Voor iedereen toegankelijk.

Score voor Lovz.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:36
Trouwkaarten

Wij zijn erg blij met onze trouwkaarten! er is heel veel keuze, en kan je daar nog niet uit kiezen dan kan je altijd nog een blanco kaart pakken en je eigen ontwerp maken. dat hebben wij ook gedaan. super fijn dat je eerst voor bijna niks je proefdruk kan bestellen!en dat je daarbij alle soorten papier en enveloppen bij krijgt. en achteraf nog een heel lief persoonlijk kaartje van het team zelf gekregen! wij zijn erg tevreden!.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21