Lovz.nl

Huisjes

Lovz.nl is een super fijne en gemakkelijke website om je kaart te maken precies zoals jij deze wilt. Wij hebben in december voor de 2e keer een geboortekaartje gemaakt (zelf gemaakt, niet een kaart uit de ruime keuze voorselectie kaarten). en zijn erg tevreden over Lovz.nl. Daarnaast reageren ze super snel als je vragen hebt. Ik had bijvoorbeeld een vraag over sluitzegels ( erg handig en werkt lekker snel om de enveloppen dicht te plakken, dus zeker een aanrader ;-)) en kreeg binnen 24 uur een reactie, super fijn zodat ik weer verder kon met de kaart maken en kijken welke sluitzegel hierbij paste.

Ruime keuze kaarten
Fijn dat je zelf naar eigen smaak kaarten kan maken
Je kan de kaarten die je maakt opslaan en op een later moment mee verder gaan. Op deze manier kan je je kaart alvast klaarzetten voor het moment dat je deze daadwerkelijk wilt bestellen.

Ik vond het jammer dat je na 1x bestellen van de proefkaart al moet betalen. Ik snap dat hier een grens aan zit, maar wij wisten niet wat het geslacht van onze kleine zou zijn, waardoor je al 2 kaarten nodig gaat maken. Vaak zie je pas bij het zien van een kaartje in het echt wat je aan zou willen passen of eventuele typefout, kleur valt tegen etc. Misschien een idee om dan bij de eerste bestelling een kortingscode te doen, zodat je bij toch een eventuele wijziging (wat ik me kan voorstellen dat veel mensen dit hebben) nog 1x een gratis proefdruk kan bestellen.

Score voor Lovz.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geboortekaartjes