Lovz.nl

Maaike Hogendoorn

Wij hebben bij Lovz ons geboortekaartje besteld, ik had het kaartje al in gedachte sinds ik het had gezien op printerest en deze vond ik zo schattig. Ik had het kaartje al voor de geboorte klaar gemaakt en opgeslagen, zodat na de geboorte alleen nog de details aangepast hoefde te worden, heel handig. Helaas bij ontvangst van de kaartjes, was bij 1/3e ervan de snijrand niet op de juiste plek waardoor een witte balk onderaan zichtbaar was. Contact gezocht met Lovz en die hebben meteen een spoedbestelling verstuurd, die gelukkig wel helemaal goed waren. Perfect opgelost.
Een paar dagen later kregen we een persoonlijk geboortekaartje in de bus, dat vond ik zo attent!

Lovz heeft een groot assortiment aan mooie, leuke en originele geboortekaartjes. En heel simpel aan te passen naar eigen wens. Ook de mogelijkheid tot verschillende soorten papier en envelop is fantastisch. En ook de mogelijkheid tot een gratis proefdruk van je kaartje.

Enige puntje is dat bestellingen misschien beter gecontroleerd kunnen worden op drukfouten voor verzending. Vooral bij geboorte, trouw- en rouwkaarten zijn drukfouten erg vervelend.

Score voor Lovz.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
geboortekaartjes