Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Carola van Reijmersdal / SURE Medical

Als leverancier van producten en apparatuur voor Schoonheidssalons, Huidpraktijken en Cosmetische Klinieken hebben wij onlangs deelgenomen aan de Beauty Trade Special. Voor de inrichting van onze stand hebben wij diverse meubilairstukken gehuurd bij Lounge & Zo. De fraaie en strakke afwerking van het meubilair gaf onze stand de allure die we zochten.

Mooie balie's met ledverlichting en eigen bestickering.
Vlotte service, snelle reactietijd.

We moesten al met al lang wachten tot het meubilair volledig geïnstalleerd was. Het is prettiger werken wanneer het meubilair direct bij uitladen ook geïnstalleerd wordt.

Reactie Lounge & Zo:

Hallo Carola,
Allereerst dank voor het achterlaten van de overwegend positieve review.
Het viel ons natuurlijk wel op dat jullie wat minder tevreden waren over het verloop van de opbouw en daar wil ik toch graag op reageren.
Helaas zijn ook wij gebonden aan de regels van de locatie waar het evenement plaats vindt, in dit geval de Jaarbeurs, Utrecht.
Op het moment dat ons wordt verzocht de vrachtauto te parkeren op de verzamelplaats omdat deze leeg is kunnen we niet anders dan deze eerst verplaatsen.
Aangezien het in jullie geval om complexe elementen ging die met 2 man geïnstalleerd dienen te worden heeft er dus wat tijd gezeten tussen het lossen en het daadwerkelijke plaatsen van het materiaal.
Hoop dat een en ander is verduidelijkt en wij zien uiteraard uit om in de toekomst wederom een mooie stand inrichting voor jullie te mogen verzorgen!
Groet,
Lounge & Zo

Score voor Lounge & Zo: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: