Looping

Julius

Ze (in mijn geval Gabi) halen het onderste uit de kan voor je. Ze is realistisch en denkt mee met de klant. Heel fijn als klant om zo zaken te doen met looping. Ik was getipt door mijn zwager, omdat mijn schoonvader zijn auto ook binnen no-time verkocht was via jullie. Gabi kwam aan de telefoon lekker normaal en meedenkend over. Gladde verkopers met hun mooie lulverhalen wimpel ik vaak gelijk af. Gabi was ‘to the point’ en ik wist gelijk aan welke prijs ik moest denken en had ook het gevoel dat zij ook voor de volle 100% bezig gaat voor de klant, om het zo veel mogelijk naar wens te krijgen, gezien de prijs die hij/zij er minimaal voor wil. Top bedrijf en ga jullie zeker aanbevelen bij anderen!

Reactie Looping:

Wat een mooie review en deze geven wij natuurlijk graag door aan Gabi. Fijn om te horen dat jij dezelfde goede ervaring hebt gehad als je zwager en je onze no nonsense manier ook echt weet te waarderen. Precies zoals wij willen werken.
Uiteraard staan we in de toekomst graag weer voor jou of jouw familie en/of vrienden klaar!

Score voor Looping: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja