LOI

Ellie

Italiaans voor gevorderden.

Ervaringen LOI

Voor wat betreft de reactie van de leraar zeer tevreden, maar wat betreft de klantenservice van de LOI zéér ontevreden. Telefonisch zo goed als onbereikbaar. Eindeloos in de wacht. Chatten via campus lukt niet. Een probleem sinds een maand mbt het insturen van opdrachten nog steeds niet opgelost. Contact via Messenger: niets. Contact via what's app: niets. Ja als je een cursus wilt gaan volgen, dan zijn ze héél goed te bereiken daarna niet meer! Ik lees overal dezelfde klacht!! Is blijkbaar niet belangrijk. Zou meer helpdesk medewerkers een optie zijn?

Reactie LOI:

Beste Ellie,
Bedankt voor je reactie
Wat vervelend om te lezen dat je ontevreden bent met de klantenservice. We bevinden ons momenteel in een zeer drukke werkperiode. Dit zorgt ervoor dat de wachttijden aan de telefoon toenemen. Hierdoor zijn we genoodzaakt om bepaalde prioriteiten te leggen in onze werkstromen.
We proberen om met volledige bezetting de telefoonlijnen te bemannen. Om deze reden is de chatfunctie niet altijd beschikbaar.
Uit je verhaal kan ik opmaken dat het niet lukt om de opdrachten ter beoordeling in te zenden naar de docent. Wanneer je exact kunnen aangeven waar je tegenaan loopt, kunnen we met behulp van onze ICT servicedesk op zoek gaan naar een oplossing.
In welk internetbrowser werk je momenteel? Wij adviseren aan onze studenten om te werken in Google Chrome.
Mochten er nog overige vragen zijn inzake je opleiding of het gebruik verder in campus, vernemen wij dit graag.
Graag zien we je reactie tegemoet in een e-mail bericht. Gelieve hierbij ook je cursistennummer te benoemen.
Wishal, LOI Webcare

Score voor LOI: 0.5/5