LOI

Sandra

Hbo bachelor communication and multimedia design

Ervaringen LOI

Afgelopen september (niet ver voor de start van de opleiding) heb ik mij ingeschreven voor de opleiding hbo bachelor communication and multimedia design klassikaal, het leek me een erg leuke opleiding en was erg gemotiveerd. Na de proefperiode maar voor de eerste les dag kreeg ik een aantal persoonlijke tegenslagen te verwerken waardoor het, mede uit noodzaak, beter zou zijn om mijn studie als een thuisstudie voort te zetten. Hierover heb ik dan ook contact opgenomen met de LOI. In eerste instantie was er geen procedure hiervoor en ik zou de helft van het cursus geld sowieso moeten betalen + als ik dan weer alsnog de opleiding zou willen volgen dat ik dan opnieuw deze anderhalf jaar zou moeten betalen, mij werd geadviseerd om de cursus af te maken maar dan wel voor het tarief van een klassikale cursus dat is zo’n €100 meer. Na op een ander moment van de dag contact op te hebben genomen was er wel ruimte voor gesprek, de meneer aan de telefoon ging kijken wat hij voor mij kon doen en hij beloofde niets maar kwam wel over dat dat niet zo’n groot probleem zou zijn. Na ongeveer twee weken daarna niets te hebben gehoord belde we nog een keer op om te vragen hoe het ervoor stond, de mevrouw aan de lijn zei dat het nog wel eventjes kon duren het moest namelijk langs een commissie die elke zaak afzonderlijk behandelen. Na ruim twee maanden vanaf mijn eerste contact had ik echter nog niet vernomen, dus maar weer bellen. De meneer die mij belooft had om te kijken wat hij kon doen had niet gedaan wat hij belooft had en in eerste instantie was het gesprek dat met meneer was gevoerd niet meer terug te vinden. De mevrouw deze keer aan de lijn vertelde mij het zelfde wat ik in eerste instantie had vertelt maar ging toch uitzoeken wat er nou mis is gegaan. Enkele dagen later kreeg in bericht dat ze het uit had gezocht en kreeg ik een financiële compensatie aangeboden, daar heb ik vervolgens op gereageerd maar nu drie weken later heb ik nog geen reactie mogen ontvangen, terwijl het oorspronkelijke bedrag wel weer is afgeschreven. Ik zou waarschijnlijk wel weer moeten bellen en dan weer een half uur in de wacht moeten blijven wachten.
Ik vind het erg jammer dat het zo is gelopen en ben teleurgesteld in de flexibiliteit die de LOI mij bied. Ook heb ik het idee dat ik op de “zeurende klanten stapel” ben gegooid waardoor ik extra lang op antwoord moet wachten. Dit alles heeft ertoe geleid dat ik nog weinig vertrouwen in de LOI heb.
Het liefst zou ik willen dat mijn overeenkomst wordt beëindigd, ook al heeft het me meer gekost dan dat ik eruit heb gehaald, maar dat zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn.

Reactie LOI:

Beste Sandra,
Bedankt voor je reactie.
Wat vervelend om te lezen dat je nog steeds niet bent voorzien van duidelijkheid inzake je overschakel verzoek. Graag pakken we dit voor je op. Om de mogelijkheden met je te kunnen bespreken ontvangen we graag het cursistennummer.
Wil je zo vriendelijk zijn om ons hierin te voorzien? Je kunt het cursistennummer toesturen naar webcare@loi.nl
Graag zien we je reactie tegemoet!
Wishal, LOI Webcare

Score voor LOI: 1/5
Zou u LOI aanbevelen? Nee
Gevolgde cursus: hbo bachelor communication and multimedia design