LOI

Sandra

Bedrijfskunde

Ervaringen LOI

Ik ben helemaal niet tevreden over de LOI.
Klantenservice is er alleen voor nieuw aan te winnen klanten. Ik ben vorig jaar maanden bezig geweest om te switchen van opleiding.
Mondeling werden er toen andere afspraken gemaakt dat dat ze op schrift wilden bevestigen. Na heel veel rappelberichten, telefoontjes en berichten op diverse klachtensites kreeg ik eindelijk een reactie. Daarna veel moeten rappelleren om het volledig in schrift te krijgen. Nu ben ik alweer vanaf september bezig om me in te schrijven op de switchoptie. Op een simpele vraag of een bepaalde opleiding start kan blijkbaar niet binnen 5 weken en zonder rappelering gereageerd worden. Ik wacht al sinds 10 oktober op een antwoord op mijn vraag wat de startdatum is. Hang op dit moment voor de zoveelste keer al 30 minuten aan de lijn om in gesprek te komen met de “klantenservice”.

Echt bagger. Advies: Begin nooit aan een klassikale opleiding van de LOI

Reactie LOI:

Goedemiddag Sandra,
Bedankt voor de review!
Wat jammer om te lezen dat je het op deze manier ervaart. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de informatie je telefonisch en per e-mail krijgt verschilt. Ik ga graag voor je na wat de status is van je bericht(en). Wil je zo vriendelijk zijn om je cursistennummer toe te sturen middels een bericht aan webcare@loi.nl? Dan ga ik voor je aan de slag.
Zie graag je reactie tegemoet.
Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.
Sharon, LOI Webcare

Score voor LOI: 0.5/5