Sigrid

Heel tevreden

Ervaring LOI Kidzz

Ik vermoed dat deze typcursus de origineelste en meest motiverende typecursus is voor kinderen in Nederland. De korte lessen, de gamevorm en afwisseling maken het makkelijk om dagelijks een les te volgen. Mijn zoon werd steeds verrast. Na 60 lessen een dipje, omdat hij even niet zo'n zin meer had. Maar dat was ook snel weer over toen hij zag dat wat extra oefengames heel veel effect hadden op zijn typesnelheid en foutpercentage. De nadruk ligt daar niet persé op, maar voor kinderen die wat competitief ingesteld zijn werken die dagelijkse scores heel goed. Zeer postieve benadering in de vorm van instructiefilmpjes en geheime aanwijzingen door grappige personages in een leuke en spannende gameomgeving. Tijdens de diploma-uitreiking dacht mijn zoon ook andere kinderen te ontmoeten die dezelfde spionnentypecursus op de spionnenschool hadden gevolgd... zo echt leek het! Maar hij was (helaas) toch echt de enige. Super ook het diploma met leuke kaart in de brievenbus. Voelde me als ouders ook echt betrokken door de mailtjes tussendoor. En gewoon leuk om af en toe mee te kijken in de game.

Score voor LOI Kidzz: 4.5/5
Zou u LOI Kidzz aanbevelen Ja