LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Ontmoet Anderen

Wegens de 30% korting actie op de website van logolove.nl, de snelle levering en goede recensies heb ik een huisstijl pakket afgenomen.

De actie van 30% korting is er elke dag, dus trap daar niet in!

De eerste logo voorstel kwam dagen later dan vermeld stond op de website. De feedback werd vrijwel niet naar geluisterd en duurde soms meer dan één werkweek voordat ik reactie kreeg op de mail. Als dit al kwam, soms moest ik opnieuw mailen.

De kwaliteit van logo's vielen enorm tegen! Zelfs logo's die zo van internet geplukt waren en niet orgineel waren. Totaal niet in lijn met mijn wensen en vraag.

Ik had aangegeven niet verder te willen en te stoppen en geld terug te krijgen. Conform de voorwaarden maar door hun trage reactietijd voldeed ik daar niet aan. Uiteindelijk kreeg ik slechts 100 euro van de € 250 terug waar ik naar één maand zelfs nog op terug moest komen.

De goede recensies kan ik niet thuis brengen. Dus pas op als je hier een logo afneemt. Je kan beter iets meer betalen bij een goed bedrijf.

Ik heb geen logo en huisstijl, ben 150 euro armer geworden e dit heeft meer dan 1 maand gekost.

Ze hebben geen telefoonnummer dus bellen om feedback te bespreken is onmogelijk.

Ik raad dit bedrijf dus niet aan!

Score voor LogoLove: 0.5/5
Zou je LogoLove aanbevelen? Nee